سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سخن شعر
گاهی شعری را می سرایم و از درون دل سخنی می گویم ...که او رفت
درباره وبلاگ


زنبور درمانگرم - عاشق طبیعت و طبیعت گردی کاشف گمنام یک داروی برجسته که در قالب قطره طلائی شگفتی می آفریند در مورد بیماری ها
سه شنبه 90 شهریور 29 :: 11:50 عصر ::  نویسنده : امید ارجمندی


[تصویر: x4o2z00btpnl1d7kzlmq.gif]
اشعار من در  شعر ناب<http://www.sherenab.com/Pages-View-411.html

گام به گام ...


کیست تا دست دلم گیرد به عشق

خواب و خیا ل

تیک تیک لحظه ها

دایی جان هیت...!

تصویر مراد

بهار می شوم

ای عشق مراد من وصال تو نبود؟

یا رب تو دراین سینه خاکی چه نهادی؟

شکستی عهد و پیما نت ! چه کردی ؟

امید

ذکر عشق

کی از دلم خبر داره

جبران

پناه من کیست ...؟

شاید همین امشب

ژولیده موی من !

از دود تا سود !

زندگی آ سوده

سفر نامه ...!

حرکت گسل...!

انسا نم ؟

یاد تو هست !

» کلیک کنید

نگاه سراب ‌ آ لود !

شا د ی مهما ن شما خواهد شد

اندرز نامه

دیوار موش دارد ! موش هم گوش !

از سایه خود باید گریزم!

تو شکستی که شکستم !

خدا حافظ شعر نو

جور جفا

امتحان خدای

بی وفایی

??


[تصویر: s3t4bt0w3sy3ddfqb.gif]

ادرس محل زنبور درمانی >>زنبوردرمانی »

ترانه ها ی شادی بخش

experiential  therapist bee
arjmandiگروه اینترنتی (( omid ))گروه اینترنتی 09135538403<کلیک کن
زنبور درمانی ( در قالب منگو)) و الزام رعایت نکات محوری

فرشته محبت

پای برهنه

بهانه ها

اگر این بودیم

گل ببوئید بهاری به گلستان آید...نو گلی از طرف جام جهان می آید

پرواز ژنها

بهاری شو بهاری

دوستت دارم چیست !؟

گفتار نیک


طوطی وار ...!

اینهمه درماندگی ....!

همت بلند دار که مردان روزگار....اینگونه بر هدف خویش رفته اند

به یادت

عید راه است ..تو در بی راهی !

لاله ها مظهر زیبایی ....

عا شقم..!

انتظار

سحر

ماه معر فت

چه شیرین بود

سکوت

اندیشه

نگاه

تقدیم یک شاخه گل

با با ل خود پرواز کن

گروه اینترنتی
الفرار

پریشا نم پریشا نم پریشان

بشارت ..بشارت

من وتنها یی و مرداب

تصویر عشق

صبح اورنگ

جمعه بازار ....( فروش دوبیتی زیر خاکی )

فصل الخطاب ( مدیرعزیز شعر نو)

صورت معنا

لبخند

توپ ... قلک رازها !


و یولت ( بنفش)

انار ملس

معما

((پاش))


سال نو - خواب نو

امروز نرفته بیش فریاد بزن ...فردا که نیامده همی داد نزن

امان ای امان ای امان ....شتر ها ببینید بی ساربان


شعرنو تا ابد گرفتار است ....حاجت محتسب رفتار است

پوستین را دو روی می بینم !

یک توپ دارم قلقلی ی...سرخ وسفیدو آبی ...میزنم زمین هوا میره ! نمی دونی تا کجا میره؟

ای آب حیات بگو کجایت جویم.....من خضر نبی (ص) نیم کجایت پویم

گفت در گوشی تحمل با یدت ....تا بدانی آنچه او گفت آیدت (ا-خ)

استوارم با نگاهت...سر کشم نیندیش !

گر تو را شهد چشا نند بدان رازی هست...!


با سوزن و نخ دلم تو پیوند کنی..؟

من در راه ...!

شتر در خواب می خورد پنبه دانه ....به بیداری به (جو) می کرد اشاره !

یک روز می رسم از راه... که دیر نیست!

فتو سنتز نشان شیرینی.!

شیرین سروده ها 

لرزش مهتاب

Download Details 




موضوع مطلب :